Vad händer?

Har börjat drömma konstigt igen. Flera gången har jag drömt om min kompis Malin, en bebis och någon okänd kille i form av Robert Pattinson - helgalet! Har även haft svårt att skilja på dröm och verklighet, precis innan eller efter att jag vaknat. Det känns så skumt och en aning obehagligt. Det kan bero på medicinen jag tar, som jag dessutom vill sluta med, men jag är inte riktigt säker. Jag kanske håller på att bli knäpp?
*
Morsans bil funkar äntligen! *hurra, hurra* Vi åkte och handlade på "vanliga" ICA idag (ICA Bäckby), där postade jag även mina julkort och två stycken paket - det gick bra men jag fick punga ut med 501 kr! Fast då hämtade jag även ut ett paket som jag skickat efter från Bead Place *jippi* Så nu kan jag pyssla med halsband och armband hur mycket som helst!
Ska troligen iväg med morfar och morsan ikväll till ICA Maxi på Erikslund och shoppa ingredienser till julmaten.
*
Tittade på filmen Lesbian Vampire Killers inatt, den var helt okej. Lite löjlig men sevärd, vill man skratta lite och se snygga tjejer så rekomenderar jag den varmt! Jag kände igen några skådisar, filmen är engelsk, men det var inga "stora namn" med.
*
Det är snö i stora drivor ute! Hoppas det håller sig till jul och inte försvinner. Däremot vill jag inte har mer snö, det räcker med den som finns nu. Det blir så jobbigt på vägarna och jag hoppas att alla som kör något typ av fordon är försiktiga och håller sig under hastighetsbegränsningarna, anpassa körningen efter väglaget (brukar min kloka mor alltid säga).

Peace! /V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0