:)

Idag har varit en helt okej dag, gick upp halv elva, följde med morsan till affären på eftermiddagen och lagade tacos till middag.
Fick även ett roligt mail från Nikk som hade "lekt" lite med min låt C'mon, jag hade några synpunkter men den är mycket coolare nu än tidigare.

Försöker vara "en duktig flicka" och äta rätt sorts mat samt motionera och i allmänhet vara duktig, lite svårt såhär i början då jag tidigare bara vräkt i mig det som jag har varit sugen på. Men jag är fast besluten att lyckas med att gå ned i vikt, så det så!

Köpte en Klick! på ICA och läste i dess bilaga, New Moon.
Jag vill vara rebellisk och inte dras in i Twilight-hypen men det är skitsvårt då jag gillar både böckerna, filmerna och musiken! Okej, jag är inte superkär i Edward eller Jacob och jag följer inte varenda liten nyhet om stjärnorna men ändå! Det pirrar lite i magen bara jag tänker på någonting som har med Twilight att göra så såklart är jag ett fan!
Djupt inom mig, i egenskap av författarinna, önskar jag att det var JAG som hade skrivit Twilight-böckerna men men, jag får försöka bli känd på de böcker som jag skrivit/skriver och hoppas att någon sate åtminstone vill läsa dem.

Nog med funderingar, ska ut på facebook och spela lite spel nu! /V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0