!!!

*Puh* Har precis fixat allt på FB, alla spel det vill säga! Mycket som ska göras där när man spelar typ tio olika spel som håller en låst genom att man endera måste skörda, servera eller mata i rätt tid - ett heltidsjobb!
*
Har precis färgat håret från rödbrunt till blont, eller ja, det skulle bli blont men är nu persikofärgat! Men, jag tycker det är så fräckt och är ganska nöjd! Får fixa håret hos frillan efter operationen, när nu den kommer vette katten...
*
Ikväll är det ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries i Amerikat men jag får vänta tills imorn, jobbigt!
Det är även ett nytt avsnitt av Glee på fyran om fem minuter, får inte missa det!
*
Har snackat med Anna idag och planerat. Det är bestämt att vi åker till Malin på fredagen och sedan hem på måndagen. Stackars Malin som måste ta hand om oss i fyra dagar samt hålla dop åt sin Teddy!
Ska bli så kul att träffa en av mina närmaste kompisar, tyvärr har vi glidit ifrån varandra lite och det blir så när man får fler saker att göra och andra drar i en efter uppmärksamhet. Men jag vet att jag alltid kommer bry mig om Malin, hon är min privata Macca!

/V


Nya håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0