Humor

Tjaba!

Mår ganska bra idag, känner mig positiv och uppåt! Lyssnar på Morgonpasset i P3, repris. Jag tycker om både Martina, Kodjo och Hanna fast Hanna är nog min favorit, hon är bara så, så söt! Först trodde jag att jag inte skulle kunna klara av att lyssna på henne då hon egentligen har en hemsk dialekt, men så vande jag mig och nu är hon så underbar! Fast det har hänt mig flera gånger, först hatar jag något men efter ett tag gillar jag det, ett annat exempel är Lady GaGa. Tyckte inte alls om henne förut men någon månad senare älskade jag henne, tycker hon är skitgrym!
*
Jag har märkt hur jag suktar efter roliga saker, tittar på många humor-program på teve, massor av serier som får mig att skratta eller bara må bra. Ingenting tragiskt, vill inte ha det, utan allt som är ROLIGT är varmt välkommet! Väntar otåligt på nästa episod av The Big Bang Theory, avsnittet går i USA ikväll men jag får nog vänta tills imorgon innan www.ch131.com har lagt upp det. *buhu*
*
Är besatt av Facebook och alla spel som finns där, har även gjort min mamma beroende - fy på mig! Haha, morsan har inte ens tillgång till FB på jobbet, tydligen vill inte landstinget att deras personal sitter och spelar spel - den enda saken de lyckats göra rätt på en väldans lång tid, heja! Morsan jobbar natt inatt så jag får vara ensam väldans länge, jobbigt.
*
Sist men absolut inte minst, har lyckats fortsätta med mitt "nya" liv, har ätit bra och nyttigt, inte druckit massor av sötad dricka och rört på mig ordentligt - very good Viggo!

/V

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig gumman <3 Åh vad jag saknar dig..

2009-11-19 @ 15:04:56
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0