Hypad

Har precis sett färdigt på sista avsnittet ur andra säsongen av True Blood! Så himla bra som de sista avsnitten var hade jag aldrig kunnat tänka mig, det var svårt att slita sig ifrån datorn (det är ju på nätet som jag tittar).
Ska nu läsa färdigt den första boken om Sookie Stackhouse som heter Dead Until Dark, skriven av Charlaine Harris - rekommenderar den starkt till folk som gillar vampyrer eller bara True Blood-serien.
*
Jag har fått sådana begär när det gäller mat, det jag ser på teven vill jag ha och ingenting annat duger. Tittade på sexan och där åt de revbensspjäll - jag blev jättesugen och bad mamma köpa det åt mig när hon handlade. Tyvärr hade inte ICA några men det gjorde inget för när jag såg på det senaste avsnittet av The Big Bang Theory åt de popcorn, såklart gjorde jag i ordning popcorn till mig då och fy tusan vad gott det smakade! Vet inte om det är någon vitaminbrist på gång men jag försöker undvika att titta på matprogram i alla fall.
*
Efter att jag nu sett New Moon är det dags för mig att börja läsa Eclipse. Jag hade börjat på kapitel ett men kunde inte koncentrera mig. Kommer inte kunna börja med Breaking Dawn förrän EFTER att jag sett Eclipse-filmen, konstigt men så är det - kan inte fokusera på boken framför mig annars.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0