Jippi!

Helgen var helt okej, i lördags lekte jag lite med Ottilia innan jag och morsan köpte pizza och åkte hem till morfar en snabbis.
Igår var det Fars Dag. Den spenderades som vanligt hos morfar, vi åt kinamat och jag spelade lite Super Mario med Ottis. En riktig familjehelg.
*
Min ena tand är skitskum och jag måste tyvärr till en tandläkare, blir nog lite borrning och fyllning = alldeles för dyrt!
*
Såg precis första avsnittet ur säsong tre av The Big Bang Theory! Som jag har saknat den serien! *hjärta* Penny och Leonard = sevärt! Så söta men så kufiska tillsammans, underbart!
*
Har även börjat följa en engelsk serie, Lark Rise to Candleford - underbar! Det finns så många bra skådisar som jag känner igen. Serien är varm, underhållande, komisk och lite tragisk = perfa!

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0