Vampire Diaries

Åh, inatt drömde jag om Ian Somerhalder, en skitsnygg skådis från bland annat Lost och The Vampire Diaries. *mums* Första gången jag såg honom var i den kortlivade teveserien Young Americans (superbra!). Aja, jag hoppas han dyker upp igen i mina drömmar.. *blink*

Måste vänta tills ikväll på att få se det åttonde avsnittet av Vampire Diaries. Nej jag vet, serien har inte kommit till Sverige än (tyvärr) men www.ch131.com är min livräddare! Där kan jag även titta på True Blood innan alla andra svenskar. *flin* Usch, det suger i magen av iver och nervositet, jag vill se avsnittet NU! Hittills är min favorit häxan Bonnie, hon är söt och cool. Men även Damon, fan alltså, jag kan inte rå för att jag diggar bad boys. För er som inte har en aning om vad jag pratar om, check it out!
/V

Ps, lyssnar på Morgonpasset i P3 - så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0