Väntan är över, till nästa gång

Åh herregud! Har precis sett färdigt på det åttonde avsnittet av Vampire Diaries, så himla spännande! Jag tyckte om Lexi på en gång men så blev det så jävla tragiskt, fy fan! Damon är kanske ingen man ska tråna efter trots allt..
Nu kan jag knappt bärga mig tills avsnitt nio, huvva!
*
Somnade inte förrän efter fem imorse, jag måste försöka sova på ordentliga tider - både kroppen och humöret blir knäppt om detta ska fortsätta.
*
Har börjat intressera mig för Yoga, tror att det kan vara något för mig faktiskt. Har lyckats hitta lite skön yogamusik samt ett yogaprogram som inte verkar alltför komplicerat. Vem ska jag då tacka för att detta hände? Jo, Ian Somerhalder (delvis)! Jag läste på www.imdb.com att han utövar yoga och jag tänkte att han som är så snygg, hehe, kanske vore något för moi? Jag skulle ju behöva träna mera men de flesta träningsformer är så tråkiga, yoga är däremot skitkul! Ska försöka hitta några bra yogapass; Friskis&Svettis samt Feelgood är två ställen som har någon form av yoga på programmet, får gå dit och testa, försöka dra med mig morsan också för det är inte kul utan någon man känner.

/V

Kommentarer
Postat av: Sannie

Oh, yoga är något av det bästa jag testat. Fick gör det gratis via mammas jobbakompis som är instruktör. Efter det passet så var jag helt avslappnad och dessutom kände jag mig starkare!

2009-11-13 @ 02:50:26
URL: http://xiwis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0