Grattis på födelsedagen...

till mig!!!

Idag, klockan 12.14 (lunchtid) fyllde jag hela TJUGOTVÅ år!
Redan samma tid fast på natten fick jag mitt första grattis av Kitty! Hon är en sån himla fin person och jag är för evigt tacksam mot SH för det var där som jag "hittade" henne och boy är jag glad för det! Vi snackade i över två timmar efter att jag kommit hem från kryssningen med morsan som var kanoners!
Hur som haver, morsan väckte mig på morgonen med presenter, två finfina spel till mitt Wii, en ny fräsch tandborste samt skitfräcka hörlurar med döskallar på!
Sedan somnade jag om och vaknade vid lunch. Jag hade inte käkat något och magen kurrade samtidigt som jag blev mer och mer irriterad över att vi inte gjorde samma sak som förra året - vilket var att åka till Pizza Hut och gå loss på buffén. Det slutade med att jag betedde mig som en idiot medan mamma försökte vara schyst mot mig. Jag ångrar så att jag slösade drygt två timmar av min födelsedag på att tjura för mig själv, not good. Jag till och med grät en skvätt, helt patetiskt men känslorna var tvugna att komma ut.
Till slut fick jag i mig kebab som morsan köpt och efter det var allting frid och fröjd.
På sena eftermiddagen gick vi hem till morfar där även Gerd var och jag fick öppna presenterna från dem. Morfar gav mig hela 1500 kr (!) samt en stock Göteborgs Rapé medan Gerd gav mig en jättesöt mjukishund och en fin, blå sjal.
Vi fikade, morsan bjöd på morotskaka *nam nam* och så testade vi mina nya spel. Super Mario var jättekul!
Nu är jag hur trött som helst men såklart har jag förpliktelser på Facebook så jag ska skörda lite, mata och rensa skit.

Peace från numera 22-åriga mig /V

Kommentarer
Postat av: Sannie

Skullcandy hörlurar? :D

2010-02-06 @ 13:12:35
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: Viggo

Yepp, skitfräna eller hur?! :D Det är till och med små döskallar på plastproppen som går in i örat! impad

2010-02-06 @ 15:07:24
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0