Svenska Hogwarts!

Jag måste bara få berätta om min härligt trevliga dag på IRC bland mina SH-vänner!

Först blir man varmt mottagen när man kommer in i öppna kanalen på IRC och bara det värmer ju hjärtat. Sedan fick jag spela mot Safir, en veteran på SH ska väl nämnas, och det var första gången så lite pirrigt var det. Hon är för övrigt inte bara en bra spelare utan även en schyst person som jag respekterar oerhört. Vårat spel handlade om min Ravenclaw-fyra Brandon Hewer och hennes Ravenclaw-femma Sandrine Titterington. Ni som vet hur man gör och får, gå in på B&B och läs deras möte - garanterad satisfaction *flin*
Sedan har jag bara fortsatt spela med bland andra NathaCh, Sara Broke och Isdockan - alla tre underbara och fantasifulla personer.
Ja jag har haft en så rolig dag framför datorn så det är inte sant! Jag blir så rörd när folk skriver att de tycker jag är schyst eller en bra spelare, det gör mig fan tårögd!
Har även blivit nominerad flera gånger i Pinnergalan och det är så fina nomineringar, tack så hemskt mycket!
Min bästa vän Kitty måste även få lite rampljus här. Hon är en fantastisk person som jag älskar väldigt mycket. Kan knappt vänta tills hon kommer hit och förgyller min tid 24 timmar om dygnet.
  
Peace!

Ps, för er som inte vet vad Svenska Hogwarts är för något, här är dess hemsida: www.svenskahogwarts.com

Kommentarer
Postat av: Nathalie Christensen

SH är underbart! Man vill bara tipsa alla i hela sverige om hur bäst det är :o

Fast, då skulle nog sammanhållningen pajas lite grann... Eh, ja, strunt samma, kul är det iallafall. :P

2010-02-06 @ 00:59:11
URL: http://nathach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0