Snart iväg.. (uppd. 22:50)

Igår såg jag Göta Kanal 3 - Kanalkungens Hemlighet, helt okej. Jag förväntade mig att den skulle vara sämre än tvåan men de är lika bra/dåliga. Sara Sommerfeld som Tanja var helt klart den roligaste.
Idag tittade jag på Prinsessa, en underbar film. Som "storväxt" kände jag igen mig lite i hur Maja hade det, så sevärd!
*
I eftermiddag, runt 4, ska jag träffa Tove! Vi har inte setts på allt för länge och det ska bli sketans roligt. Troligen ska vi gå på bio också, jag har jättelite pengar men jag lägger dem mer än gärna på en biobiljett.


Såhär kommer man se ut nere på stan, vad tycks?

Peace!

---22:50---

Träffade inte Tove förrän 6, vi käkade på McDonald's och tittade sedan på Kommissarie Späck. Helt okej film, hade väl väntat mig lite mer men, men. Älskar Tove, hon är en rolig vän.



Vi träffade en klasskompis från gymnasiet, Natalie, på station efter bion. Hon har det bra, kul att se henne igen.
På väg hem köpte jag med mig Klick!, Hänt Bild samt Veckans NU bara för att. Fick veta lite nytt skvaller, kul.

Ska titta på film nu och sedan sova, imorn ska en del av Mikaelikören sjunga på ett bröllop-dop. Nej, inte DET bröllopet utan ett annat. *flin*

Peace+2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0