Körkan

Som titeln skvallrar om har jag varit i kyrkan idag med morsan, vi är ju med i Mikaelikören och "uppträdde" idag under högmässan i Mikaelikyrkan. Jag har bytt stämma, sjöng förut alt/andra alt men har nu gått över till andra sopran och det gjorde ont i halsen efteråt men det lät riktigt bra och efter våran sista låt, Se på din värld, utropade prästen (som jag kallar för "min präst" för att hon konfirmerade mig) att det lät jättefint och fick alla i kyrksalen att applådera. Vi blev jätteförvånade men glada, jag tycker hon är helmysig, säger smarta saker och är hipp. Kyrkan behöver hippa präster också och inte bara de gamla traditionella.
Älskar att sjunga i kyrkan, det är en härlig gemenskap och man får höra så många fina saker. *myser*

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0