Bra helg

Igår (lördag) var jag och morsan till morfar, vi hade den efterlängtade kräftskivan tillsammans med morfar, Gerd och Maria+Ottis.
Idag var jag och tjejerna (morsan, Maria+Ottis) ute och käkade lunch tillsammans, alltid roligt, mycket Facebook-prat.
*
Håller min "diet" ganska bra, men har inte märkt någonting än. Dock har det inte gått en vecka ens så jag får inte ge upp.
*
Ska börja på riktigt med min nya skrivarkurs imorn, blir spännande.
Håller på att rätta en bok nu som senare ska skickas till en lektör, även det kommer bli spännande att läsa vad hon har för synpunkter.
*
Saknar mina polers som alla verkar vara upptagna nu för tiden. Om ni någon gång får tio minuter över så hör av er. *hjärta*
*
Röstade rött idag, känns bra att göra sin plikt som god medborgare i detta avlånga land.
*
Liverpool förlorade mot Manchester United 2-3... hoppas det går bättre i valet. Hade helst sett en Liverpool seger tillsammans med en rödgrön seger men man kan väl inte få allt här i världen. Det viktigaste är ju trots allt regeringsbytet.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0