Sjuk

Jag är sjuuuk. *host* Har ont i kroppen och i huvudet, snoret bara rinner och när jag hostar smakar det blod, är det inte toppen så säg?

Åkte hem till Linda igår trots att jag mådde dåligt, hon mår inte heller så bra men vi hade roligt, fick träffa Leffe och Christian också - kärt återseende.

Idag var jag och morsan ut till Erikslund, köpte hem en SodaStream - tack mamma.
Råkade ha sönder ett av morsans fina vinglas som inte går att få tag på längre. Fick sopa och dammsuga köket så att Charlie inte skulle få någon liten glasbit i tassen. Lagade även kvällsmat, pasta och svampsås. Vårat "nya" liv har börjat nu, ska försöka gå ned i vikt.

Det var väl allt för den här gången, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0