Varmt...

Känns som en update skulle sitta fint så här kommer den:

Förra veckan började jag med min hemska diet inför operationen nästa vecka. Känns helskumt att det faktiskt är "nästa vecka" nu, operationen infaller tisdagen den 21/6 i Stockholm för den som inte visste och är intresserad. Jag ska dit på måndagen innan och ta blodprov (de tänker säkert sno flera deciliter) och snacka med olika viktiga personer som ska ta hand om mig både på operationsbordet och efteråt. Jag tar med mig min kompis Linda för jag tror att jag kommer behöva stöd, jag lär vara riktigt nervös.
I början av dieten åt jag Allévos produkter men efter bara någon dag började jag må illa av dem, de smakar så hemskt! I slutet på förra veckan köpte mamma istället ModiFast och det är betydligt bättre så det kör jag med nu och har inte brutit dieten än - hurra för mig. Vet inte om andra riktigt förstår det men jag älskar mat, fullkomligt ÄLSKAR mat, så jag blir såklart deprimerad av att dricka proteinshakes hela tiden. Jag är dessutom vegetarian nu igen, but not by choice, jag slutade vara vegetarian av en anledning och jag tycker inte om när jag inte har något val. Nåja, ska inte gnälla alltför mycket, snart är operationsdagen här och då slipper jag pulver, yey!

Nu till något roligare: idag har Liz och jag bestämt träff i Vasa-parken, ska bli underbart att träffa min lilla sötgurka igen! *happy* Jag tror det kommer bli riktigt najs!
Det är svinigt varmt ute och jag har fått ont bakom ögonen och ögonbrynen (!), vet inte vad det beror på men ont gör det och smärtan vägrar försvinna. *aj* Någon som har ett botemedel?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0