Veckan som gått

* Alex har fått en vagn! Eller ja, snart i alla fall, den ska hämtas i början av September. Morsan och jag var på Barnens Hus i tisdags och det tog ett tag men till slut hade jag bestämt mig. Den är skitsnygg och jag är glad att jag ändå hittade en jag diggade så snabbt (vi var bara inne på ett ställe innan vi hittade denna).



* I fredags var det midsommar, den firades med mor, moster + Ottis hemma hos moster. Vi hade trevligt, maten var god och jag blev jättenöjd med min hemmagjorda vegetariska skärgårdssill (tack Kitty som tipsade om receptet som finns här: http://vegofamiljen.blogspot.se/2010/06/vegetarisk-sill.html)

Och såhär fint var vårat midsommarbord:


* Igår (söndag) tog jag och morsan en tur till IKEA, hon köpte nytt datorbord som ska stå ute i köket. Vi hittade även annat "smått och gott" och det slutade med att Alex nu har en säng också!



Peace!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Oh spännande att se bebisvagn och bebissäng! :D

2012-06-25 @ 12:12:56
Postat av: Viggo

Hihi, inte nu men nästa gång du besöker mig lär ju Alex vara ute och då kanske du både får använda vagnen och sängen om du är riktigt snäll ;)

2012-07-02 @ 12:50:37
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0