Alex och bvc-sköterskan

BVC-sköterskan Lena var här i torsdags och träffade Alex för första gången, mötet gick jättebra - Alex sov sig igenom all information som en dödstrött mamma Viggo försökte komma ihåg. Lena är supertrevlig och jag hoppas verkligen att vi inte kommer behöva byta. Hon vägde Alex, nu är stumpan 3470 gram "tung", en ökning på 90 gram så nog får lillan i sig all mat hon gapar efter. Jag fick även veta att Alex första "poäng" efter att hon fötts blev en tia och att det är ovanligt så här har ni en megastolt morsa med en tia till unge, hihi. Lena fick även mitt humör att gå lite uppåt, jag har ju problem med att slappna av och sova men hon peppade mig. Jag vet att de första veckorna är tuffast men jag ska göra mitt bästa.
 
Här kommer lite bilder på fröken Alexandra Danielsson, enjoy!
 
På väg hem från BB, kolla vad jag har på foten (virkade "Converse" av mormor) I bilen på väg hem under Tummen-filten 
I sängen under mormorstäcket
I mitt nya nattlinne
 Dagens outfit
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Men oj så underbar! :o Värker lite i mitt hjärta när jag ser dessa bilder <3 Härlig information också en riktig superunge du har fått. <3

Fast jag måste säga att det fortfarande känns en aning overkligt för min del. XD

Kram på er <3

Svar: Det blir nog mer verkligt när du kommer upp och får se henne "på riktigt" ;)
*Gosar*
Viktoria Maria Viggo

2012-10-13 @ 18:59:00
Postat av: Aprikos

Oj så mycket hår hon har! Men vilken liten sötunge :)

Svar: Hihi, ja det är det många som kommenterat ^^ Tack så mycket, hon är verkligen en fining :)
Viktoria Maria Viggo

2012-10-13 @ 19:35:25
URL: http://littlemissdreamy.blogg.se
Postat av: Malin

Alex är för bedårande Viggo :) Bra jobbat supermorsan!

Svar: Tack :)
Jag hoppas ni alla mår bra där uppe i Sundsvall, här är vi trötta men positiva ^^
Viktoria Maria Viggo

2012-10-14 @ 09:29:33
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0