Alex BF-datum idag! (27/9)

Idag är jag 100% gången i graviditeten, idag är Alex beräknad att födas. Dock känner jag inte av några förlossningssymptom så troligen blir det en annan dag. Hänger inte läpp för det, Alex kommer ut när hen är redo, hittills har ju jag och bebbe mått bra under graviditeten så det brådskar inte för varken mig eller hen. Däremot får jag ändra hens födelsedatum på till exempel Libro-klubbens hemsida och www.familjeliv.se sen, får inte glömmas bort!
 
Min älskade Kitty har under min graviditet använt sig av en gravid-app på sin mobil och har uppdaterat mig veckovis vad som hänt med min egen kropp men såklart mest hur fostret har utvecklats till en liten bebis. Hon har verkligen stöttat mig och engagerat sig, fast det är ju bara bra med tanke på att hon är utsedd till gudmor och "moster", hihi.
Den här bilden skickade hon till mig inatt *kärlek*
 
Sist och minst: en snabb uppdatering vad gäller Polly "Charter" som jag köpte igår: ingen höjdare, finns godare Polly-smaker där ute.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0