Bilder 120909

Okej, jag orkar inte skriva ett utvecklat dagboksinlägg så här kommer lite bilder istället och summeringar av vad jag pysslat med de senaste dagarna, enjoy!
 
Var till Erikslunds shoppingcenter i lördags med mor, köpte bland annat madrassen till Alex spjälsäng på IKEA samt lite köksartiklar, morsan köpte även handdammsugaren från Expert och jag var in och hämtade babypaketet från Kronans Droghandel.
 
 
 
Samma dag åkte vi även till ICA Maxi där det blev lite nya kläder till babyn samt blommor till gravarna som vi åkte till idag.
 
 
Mina älskade änglar som tyvärr inte finns hos oss idag
 
Idag har jag städat ur bilen, använt handdammsugaren för första gången (den funkar bra) medan morsan klippte gräset.
 
Har ju blivit virkgalen igen och påbörjat två nya projekt, här kommer en försmak:
     
 
Imorgon kommer hantverkarna hit och förhoppningsvis blir de klara också, de dök ju inte upp i fredags heller, morr.
 
Avslutar detta inlägg med en bild på morsans och min mat för idag:
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0