Produktivitet

Detta har hänt sedan förra inlägget:
 
* I söndags kom moster hit med sina två barn, vi fikade och firade min äldsta kusins 13-års dag i förskott. Han fick presentkort på Gamestop och godis. Han hittade en gammal spelkontroll morsan köpt till mig förut som jag aldrig använt, han ville gärna ha den så den fick han också, har ändå inga spel att spela den med, haha.
 
Kakfatet med hemmagjorda bullar och "finska pinnar"
 
* I måndags kom hantverkarna hit och började renovationen. Jag var lite tveksam först, de verkade jobba så sakta, men det är bara min egen otålighet som jag måste jobba på, hehe. Igår lades golvet dit och imorgon kommer de för att sätta upp tapeten och listerna, sedan är det klart, yey! Bilder kommer när allting är klart.
 
* Idag var jag fram till affären och hämtade ut babysjalen jag skickat efter från www.babydesign.se. Har även diskat och tvättat en maskin, känner mig duktig och stolt.
 
Den här har jag köpt, supernöjd! Hoppas bara Alex gillar den också, hehe
 
* Har återupptagit min babyfilt som jag har virkat mormorrutor till. Nu håller jag på att sätta ihop den men jag kommer behöva mer garn. Förhoppningsvis kan mamma få ledigt på tisdag och då kan vi åka och köpa mer garn samt även leta efter en bra amningsbehå. I helgen ska vi ju till Erikslund och shoppa lite men jag tror inte det finns några amningsbehåar där tyvärr.
 
Mycket jobb kvar men det går framåt
 
* Har fixat en liten widget till bloggen som du kan se på höger sida ovanför min profilbild. Den räknar ned dagarna till min beräknade förlossning, tycker den är superbra och cool!
 
* Fick ett sporrande PM på Facebook igår, låg hela natten och tänkte på de stärkande orden. Tack så mycket för omtanken och stöttningen, förhoppningsvis kan vi fortsätta hålla kontakten.
 
Nu ska jag fixa tvätten och sedan virka lite till.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0