Fy fanken..

Kom hem från Kalmar för någon timme sedan. Allting gick snett och istället för att leka med de andra barnen på SHirl i fem dagar och sedan åka med Sanna till Linköping och fira hennes födelsedag sitter jag nu hemma och mår pyton. Jag är glad att jag åkte den 10:e, dagen före den officiella "invigningen" och jag är glad att jag orkade med gårdagen, men under natten fick jag ingen sömn alls, jag såg och hörde saker som inte fanns, kallsvettades och mådde illa. Jag tror att det är en blandning av magkatarr och abstinensen av min ångest-medicin men är inte helt säker så jag har bokat en telefontid med min familjeläkare nu på tisdag.
Känns jätteskumt att vara tillbaka, min SHirl-tid fick ett abrupt slut, halv fyra på morgonen bestämde jag mig för att "avbryta min tid i huset" och ta mig hem, jag är aldrig rolig att umgås med när jag mår dåligt. Saknar alla små söta SH-are, känner mig lite som en svikare också som bara lämnar dem och mitt kära elevhem. Men som sagt, det här var rätt beslut och jag får säkert fler chanser att träffa dem på andra SHirl i framtiden.
Bilder som jag hann ta dyker upp här senare, nu tänker jag vila lite.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0