Ledig!

Just nu älskar jag låten Ledig med Mange Schmidt, så bra! Den stämmer in precis på hur jag känner, gjorde han den låten med mig i bakhuvudet? *flin*
*
Jag orkar inte plugga, vet att jag borde men vad fan, världen går inte under om jag latar mig lite.. eller?
*
Håller på att vända på dygnet igen, skit! Ska försöka somna innan 1 inatt så att jag orkar upp imorn.
*
Den nya Fun-saften är god, kommer inte ihåg namnet men den är mumma!
*
Magda ska boka biljetter till New Moon, lördagen den 21:a! Woho!!! Hon kommer hit på fredagen och stannar till söndagen, wonderful! Saknar henne och alla andra Bosnien-flickor, vårat äventyr i april 2007 är oförglömligt! *hjärta*

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0