Memories..

Satt nyss och tittade igenom kameran som jag turligt nog hade med mig upp till Västerbotten och Gunnarn när jag var där 23/10-7/10, minnen!

Var där med morfar och Gerd som köpt ett hus tillsammans, ett jättegulligt hus som tyvärr ligger precis bredvid en 100-väg *suck*.

Här kommer några najsa pics, har fler på lager men orka uppdatera!

Vackra Lappland!


Kallt? Absolut inte!


Heiiij!


Jävligt najs väder att flyga hem i (not)


Sedan fick jag idag min första egna dop-inbjudan! Malins lilla gosse Ted(dy) ska döpas den 5:e december, hoppas jag kan då! Hoppas även att någon mer av Västerås-bruttorna ska med så att jag slipper åka själv. Vad köper man för slags dop-presenter förresten?

Nu vill mamma sitta här, hon kom nyss hem från jobbet. Sedan blir det kör men jag är absolut inte sugen.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0