4 h

Så länge fick jag sova i sträck inatt, jippi! Sedan kom några minuter här och någon halvtimma där men de 4 timmarna i början var till stor nytta. Jag har desvärre vaknat upp med en förkylning (tittar menande på Kitty) men den är ingenting jämfört med halsbränna, ont i magen, menskrämpor, yrsel och illamående.

Här är några bilder från den tionde och elfte, jag hoppas de andra som har med sig kameran tar bilder/filmar och sedan skickar till mig så att jag kan göra min lilla SHirl-film.

 Här sträcker vi på benen någonstans på väg till Kalmar
 "It takes two baby", Xindea rycker in och hjälper Kitty
 BB demonstrerar att det visst går att Avada Kedavra sig
 Jag provligger min luftmadrass, funkar
 Här står de nyanlända och lyssnar på regler innan sorteringsceremonin

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Hej på dig söt, det var inte meningen att smitta... Dock har jag mått bättre de senaste dagarna, om man inte räknar med att jag är jättehes, men det kan ju faktiskt bero på att jag pratar väldigt mycket.



Jag känner åter igen med dig och hur magar ibland kan vara det dummaste som finns. Vi tänker på dig, och Kokos och jag tjatar hela tiden om att Viggo borde vara här. För visst vi har roligt, men vi ville såklart dela det med underbaraste Viggo. <3 Kan även berätta att dina elever sköter sig bra, de satte ner foten en gång för alla för Hufflisarnas del idag under låttävlingen. Vann den efter att Ravenclaw dragit sig ut och agerade dommare istället.



Det råder lite anarki så den uppsprungliga elevhemstävlingen är lite som bortblåst. Men det fungerar och idag fick jag äran att på egen hand bjuda alla SHare på pannkakor, vilket har varit lite av en dröm efter alla gånger jag suttit på IRC och tjatat om de där pannkakorna. Det blev även en gentjänst till Hufflepuff när ni lånade ut Edwinus, som även han åkte hem idag.



Men tja, tiden går snabbt och inom en blinkning lär vi väl packa i hop detta stökiga bombnedslag. Nya tider börjar och jag hoppas Viggos mage vill må bättre så Kitty kan njuta av Viggo fullt ut eller vad man säger. gos på dig

2010-08-14 @ 02:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0