Ångest

Yes, ångesten kryper fram på natten nu och förstör. Tror det är en biverkan för att jag slutat med Paroxetin men läkaren tror att jag faktiskt lider av ångest och har nu skrivit ut en ny medicin som dessutom ska hjälpa mig att vara mindre hungrig. Snackade nyss med läkaren, tydligen blir det ingen operation för att jag äter för mycket fett och socker, jag måste få kontroll på mina dåliga vanor, eller nått. Men jag kan inte gå ned i vikt på egen hand, därför har hon nu skickat en remiss till ätstörningsenheten. Toppen. Där lär jag få massor av nya kompisar. Jag får åtminstone träffa en dietist vilket jag har velat göra i hur många år som helst nu. Men jag blir förbannad på att överviktsenheten i Uppsala inte meddelat mig om att jag inte längre står i kö för en operation. Jag ser det som min enda väg ifrån fetman men nu ska en ny karusell börja snurra. Får väl börja knapra den där nya medicinen så kanske ångesten dunstar.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0