Bra vs Skit

Först och främst vill jag gratta min underbara Sunny, hon har en pojkvän nu. *woho*
Sedan vill jag göra ett statement, när det går bra för andra går det skit för mig. Det är sant, så fort någon mår bra knallar jag i en brant uppförsbacke med en sjuttio kilo tung ryggsäck som sällskap. Men jag tänker såhär: jag ser hellre att alla runtomkring mig är lyckliga och mår bra än att enbart jag mår bra, jag menar det. Älskar min familj så oerhört mycket (kompisarna ingår i familjen) och jag behöver er alla så snälla, fortsätt må bra - I don't mind.
*gosar allt underbart folk*

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Aw söt, du är så gullig! :) Robert var faktiskt inte uppe i helgen, för han kunde inte pga jobb. Men efter ett långt samtal så stod det liksom klart, vi är ett par och jag räknar mig själv som i ett förhållande. Han kommer hit på Fredag i alla fall så jag behöver inte vänta jättelänge. :)



Sedan ska du ha mega gos, för jag vill inte att du ska behöva må dåligt eller ha otur i livet. Jag tänker på dig väldigt mycket och jag längtar tills du har möjlighet att komma och hälsa på mig här. Sedan vill jag såklart komma och hälsa på i Västerås, helt otroligt att det faktiskt går direkttåg enda hem till Viggo från Linköping <3333



Älskar dig vännen, Puss och Kram :D

2010-08-24 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0