Igår 26/8

Det var en händelserik dag, först åkte jag och morsan till Erikslund, käkade thaimat och handlade på ICA Maxi. Jag fick jättefina saker med Liverpool FC och Kitty-logor på, tack, tack, tack morsan! *hjärta*
När vi kommer hem får vi reda på att det finns en vattenläcka i området vilket betyder inget vatten i kranen, toppen.
Trots stor irritation på de som orsakat denna läcka går vi och ser Trollkarlens lärling på bio, en film både jag och morsan velat se och som inte gjorde oss besvikna.



 Väl hemma igen står det en tankbil några huslängor bort och delar ut vatten, morsan går dit och äntligen har vi LITE vatten. Jag tycker verkligen synd om de människor som inte har tillgång till friskt vatten dygnet runt, jag har verkligen tagit vissa saker för givet.
Nu i morse har vi dock vatten så det var en liten kris, men det hindrade inte krisen från att både göra oss oroliga och irriterade. Snipp, snapp snut, så var sagan slut.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0