"Jag blev glad idag"

Kitty ringde igår och sade kryptiskt att jag skulle bli glad idag. Hon hade rätt. Ett brev anlände från en viss Sanna Svensson och intui låg en söt lapp och ett mobilsmycke föreställande den "riktiga" Kitty. Tack, jag blev jätteglad! *gosar*

 

Sedan var jag och morsan till ICA Maxi, fick lite grejor där, käkade även på Wok & Go, tack mamma.

Vi gick även på kören ikväll, vi ska ha en konsert med Py Bäckman den 9:e oktober och ikväll övade vi på några kända Bäckman-låtar, bland annat "Gabriellas sång". Det ska medges att jag fick tårar i ögonen första gången. Den är så himla vacker, dock en aning hög på vissa ställen. Som ex-alten jag är måste jag lära mig att sjunga högre än tidigare, det tar sin tid men kvällens träning gick bra.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0