Blandat

Mmm, jag älskar kaffedrinkar så som machiato, caffelatte, Orgasm (drinken) samt espresso med glass. Däremot gillar jag inte Irish coffee men det beror inte på kaffet utan på whiskyn. *blä*
Dricker latte kaffe/vanilj från Arla just nu, inhandlad av min kära mor på ICA, mumma.



*
Såg att Lollos facebooksida finns kvar, hennes bild dök upp i högra spalten och det stod att jag borde bli vän med henne. Jag kände ett sting i hjärtat samt att magen blev kall. Någon måste se till att hennes facebooksida försvinner men jag vet inte vem den "någon" är. Huvva.
*
Har blivit besatt av Buffy the vampire slayer-serien igen, är inne i mitten på säsong 2 på www.youtube.com och arbetar mig i maklig takt framåt. Älskar Angel, Willow, Oz och Giles (senare Spike också).



Peace!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Du kan ta kaffet så tar jag whiskeyn, jag är inte så duktig på att blanda alkohol med kaffe... Min mage gillart int.

2010-07-30 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0