Update

Tjo tjena!

Har nysit som sjutton idag men det kan bero på att vi städar (med "vi" menar jag mest morsan) eftersom våra fönster ska bytas på fredag, heja!
*
Jag har blivit beroende av Happy Pets på facebook, har addat massor av folk som spelar det spelet samt tagit kort på mina djur och gjort en lista med namn, kön, ras osv.
*
Har även blivit beroende av ljudböcker, mycket tack vare att Kitty pratat mycket om dem. Har redan lyssnat klart på Percy Jackson - The Lightning Thief (väldans bra och spännande hela vägen, funkar för både barn och vuxna med barnasinnet kvar). Lyssnar nu på Eragon - berättarrösten är underbar, brittisk engelska, mumma! Kan dock säga att filmen är en stor besvikelse nu, jag gillade den men nu är den inte alls bra med tanke på att den ska föreställa boken i "levande" format. Känns som Twilight, boken var helt okej men filmen var en besvikelse när man jämförde dem (vilket man iofs inte ska göra). Besvikelse = ändrade på scener, borttagna scener och nya scener. Separat är det bra men har man läst boken och ska se filmen eller tvärtom så blir man besviken!
*
Till sist vill jag tacka de som kommenterat förra inlägget, väldigt snällt. Ett stort tack till min vän Malin också, Macca, som skickade ett väldigt gulligt och sjukt peppande sms kort efter att jag skrivit inlägget. Det kändes jättebra och värmde i själen, tack stumpan *gosar på*.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sunny (Inte alltid en hjältinna)

Oh, jag är ledsen att jag kommenterar så lite, jag vill egentligen göra det. Fast jag lider av tankspriddhet och det har blivit väldigt många saker att hålla reda på sedan du satte Sunny i Petville världen. Jag blir väldigt lockad att börja spela Happy Pet, men då måste jag sluta spela typ Tiki Farm... Jag tror det blir overload i min hjärna annars.

2010-03-16 @ 00:48:24
Postat av: Viggo

Haha, lugnt söt, jag vet att du bryr dig :)

Hihi, kul att du nämner Tiki Farm, jag har slutat med det nu för att jag inte har tid - det finns andra spel (Happy Pets, Petville, Treause Madness, Country Life, 101 Items m.fl) som är viktigare :P

2010-03-16 @ 12:37:03
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/
Postat av: Malin

Så fort jag får schema inför sommaren då tänkte vi ta en tripp ner till Västerås gumman. Saknar er där nere så mycket + att härliga affärer som inte finns här! <3

Kramiis!

2010-03-16 @ 13:19:33
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
Postat av: Viggo

sv Malin: Wunderbar! :D Fast större delen av min sommar kommer spenderas uppe i Gunnarn, vi får planera :) Saknar dig också, och lille Ted förståss ^^

2010-03-16 @ 13:50:01
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0