What are words?

* Chris Medina var i Västerås och spelade några låtar förra lördagen på Fiskartorget. Han var riktigt bra och trevlig!
Innan var jag och Christian hos Linda, Linda och jag bakade pepparkakor och lussekatter. Det var åratal sedan jag bakade mitt eget julbröd och vi hade riktigt roligt.

* Jag har blivit förkyld... igen! *suck* Mamma blev förkyld i September och är fortfarande lite snorig ibland. Hon tror att hon är allergisk mot någonting i hemmet medan jag tror att vi aldrig blir av med viruset! Jag blev ordentligt förkyld i November, blev samtidigt magsjuk, och nu har jag samma förbannade förkylning! *morr*

* Imorgon ska jag med Liz till Örebro och Xindeas mini-SHirl, yey! Känns som hundra år sedan jag åkte bort på ett "riktigt" mini-SHirl. Träffade i och för sig Xindea, Liz och Wheevil för bara någon månad sedan men då var vi på stan och det varade bara några timmar. Nu ska jag övernatta och träffa SH-are jag aldrig träffat tidigare. Superspännande! Hoppas bara att jag orkar med allting, huvudet känns som gröt medan näsan och halsen gör ont, blä.

* Har blivit bättre på att laga mat och experimentera, tycker matlagning är roligt och jag älskar matlagningsprogram. Idag har jag gjort en variation av en vegetarisk (kött)färspaj med tacosmak, riktigt nice.
Har även lyckats stuva makaroner och blomkål på första försöket (dock inte tillsammans). Jag är överlycklig att lite av min mormors matgener sitter i mig, jag tror hon vakar över mig och mina rätter från himmelen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0