Idag 21/5

Var nere på stan klockan elva idag för en synundersökning men fick vänta en kvart. Efter det skulle bågar väljas ut men ett flertal kunder gick före mig och tog gott om tid på sig så där försvann ytterligare en kvart. Till slut kom jag därifrån vid 12 och var 3 000 kr fattigare *suck*. Ja det blev lite extrakostnader, bågarna var dyrare än planerat och glasen uppgraderades. Däremot möttes jag av en liten orkester på väg till bussen som spelade gatan upp och då blev jag lite gladare, tydligen är det RUM-festivalen (http://www.rum.se/viewNavMenu.do?menuID=2) här i Västerås denna helgen, mysigt! Hade spelat in lite med videokameran men filen var tydligen trasig så det kom bara ljud och enstaka bilder, skit.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0