Plus och minus

Tjenare igen!

Jag blir sur på mig själv när jag inte går in och bloggar då jag känner för't, det blir så långa hack mellan inläggen och jag orkar inte/kommer inte ihåg allt som händer i mitt liv för att kunna göra en tolv sidors resumé varje gång! Okej, nu låter det som om MASSOR pågår i mitt liv och allt är viktigt och får inte glömmas bort men riktigt så är det inte, hehe.

- Blev magsjuk under torsdagsnatten, uttorkad och trodde att jag skulle hamna på sjukhuset men som tur var kunde jag dricka blåbärssoppa på fredagseftermiddagen och fick behålla vätskan. Det löste sig med andra ord även om det var läskigt, första gången magsjuk sedan operationen, första gången jag spydde galla (bokstavligen) och det var VIDRIGT. Blev samtidigt dunderförkyld och fick en infektion i ögonen som gjorde ont både på utsidan och insidan (stackars Viggo).

+ Christian tävlade i Poco Loco Bars sångtävling Star 2011 (man kan vinna en resecheck på 10.000 kr!) och gick vidare till semifinal igår! Yey! Jag är så glad för min älsklings skull, han var helt klart bäst och när folk kom fram och gratulerade honom efteråt var jag superstolt.
Träffade en gammal barndomskompis förra kvartsfinalen då Linda var med och tävlade. Linda kom tyvärr sist men min kompis, som har vuxit till sig men ändå är lika charmig som när han var 8, kom på delad första plats med en tjej som tävlat i Idol så det var coolt!



+/- Snart första advent och jag känner stressen öka. Jag vill ha fint här, jag älskar julen, den är helt klart bättre än någon annan högtid, till och med min födelsedag, hehe, men jag har inte orkat städa än och det finns MYCKET att städa undan. Om jag får hjälp klarar jag det nog.

+ Har äntligen bestämt mig för att jag MÅSTE börja träna, ska börja med det jag kan göra hemifrån så fort förkylningen försvunnit helt. Jag vill inte ha gäddhäng som släpar i marken!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0