Norberg!

Yepp, jag ska till Tove över helgen och se hennes nya lya samt festa i Avesta, härligt!

Veckorna sen sist har varit bra, fått spendera många härliga dagar med min pojkvän, träffat Linda och även Wheevil (yey) samt varit ute på Sjökrogen förra torsdagen och en krogrunda förra lördagen.

Viktnedgången håller i sig, går väl ned ungefär ett kilo per vecka så jag klagar inte direkt. Däremot måste jag börja träna så att kroppen hänger med, har alldeles för mycket fett kvar. Hittills har jag gått ned 20 kilo sen 6:e juni, heja!

Var på ett ultraljud i måndags eftersom under operationen i juni hade de sett att min mjälte var förstorad. Var inte superroligt direkt att bli insmetad i gegga som var omöjlig att torka bort och hon som utförde ultraljudet var inte trevlig. Hon tryckte som fan på revbenen och upprepade "andas in och håll andan" minst 50 gånger. Fick svaret hem igår, mjälten är ok men tydligen har de hittat en 4 cm stor cysta i levern. Jag fick panik så fort jag läste "cysta" eftersom för mig betyder det cancer. När jag väl hade återfunnit lugnet kunde jag fortsätta läsa och enligt läkaren ska jag inte vara orolig, det är tydligen inte onormalt att man har blodfyllda cystor i levern och jag ska inte bli orolig förrän den är 10-15 cm. Hallå?! Det betyder alltså att cystan kan växa och vem vet om det inte finns cancer i den! Jag gillar det inte alls och vill helst ha bort dem men de gör ingenting åt såhär små cystor... men om den växer då jävlar, då får de stå till svars för att jag kanske dör i förtid!

Ska ned till station om 3 timmar men först blir det lite mer Facebook och musik.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra? :)



Ny tävling i bloggen! Kika in :D

2011-09-02 @ 13:41:05
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0