Vad jag inte får göra men gör ändå...

1. Jag ska inte tugga tuggummi på grund av magsyran och annat grejs på grund av operationen men testade nyss och lite åt gången går bra.
2. Jag ska inte dricka kolsyra, också på grund av magsyran, men på gränsen till avslagen så går det att dricka.
3. Jag ska inte snusa/röka men snusar som vanligt nu, hade uppehåll en månad utan att känna sug eller abstinens men en dag ville jag bara ha en snus och det funkar.
4. Jag ska inte dricka alkohol men har varit ute och festat ganska mycket i augusti och början av september, det går bra så länge jag aktar mig för kolsyrade drinkar (cidern fixar jag så att den nästan blir avslagen, sedan kan jag dricka den).

Kort och gott, det jag INTE borde göra KAN jag göra om jag vill... och oftast vill jag!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0