Ny dator!

Jippi! Sitter vid min sprillans nya dator från HP, hittills är jag riktigt nöjd. Har inte hunnit göra så mycket på den än förutom installera vissa program och uppdatera bloggen, hehe. Jag hoppas skrivarprogrammet funkar bra, det är en livsviktig funktion för en författare. Det gick superfort att få hem den, skickade efter den igår på lunchen! Wow, fortfarande häpen men grymt tacksam.



Innan jag hämtade ut datorn från ICA-posten postade jag mina svar från korsordstidningen. Nog för att jag inte kommer vinna något men man vet aldrig, kanske Gud tycker att jag är värd en trisslott ändå.

Mamma städade nyss bakom min säng, hon har världens hosta och snörvlar, stackare. Det såg för jävligt ut med massor av damm. Har lovat mig själv att aldrig låta det bli så igen. Flyttgubbarna kommer imorgon vid nio och tar bort sängarna samt bäddsoffan och orgeln, ska bli skönt att få bort dem.

Nu ska jag fortsätta utforska min dator,
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0