Langos, "Väntar barn" och morsan <3

* Jag har gjort hemmagjorda langos ikväll!
Smeten/degen var lite tricky att få till och det tog ett tag innan jag fick kläm på själva frityrandet men det blev gott, dock blev vissa en aning för tjocka. Luktade frityrolja efteråt men det gick bort med en go' och varm dusch.

Friterar
Färdiga langos
Mammas, mumma!

* Har snart läst ut boken "Väntar barn" som barnmorskan gav oss förra gången vi var där. Den ska vara utläst till på tisdag då vi har tid hos henne igen. Boken är spännande och ger ny (och ibland skrämmande) information, funderar på om jag ska köpa någon extra bäbisbok eller om jag är nöjd med informationen som finns i "Väntar barn" och det jag kan hitta på nätet.

* Alex är väldigt aktiv nu för tiden, hen "knuffar" runt i magen på mig titt som tätt och ibland med längre uppehåll. Speciellt mycket aktiv är ungen när jag är trött eller hungrig, hehe.

* Snart ska morsan och jag kolla på "Snygg, Sexig och Singel". Vi har börjat med filmkvällar på helgerna, hon har dessutom semester som börjar nästa vecka så då kan hon vara uppe extra länge ikväll, hihi. Morsan fyller även år imorgon, 51 år ung blir tantalonan. Det ska såklart firas med frukost på sängen och så har jag köpt en Cinderella-kryssning som present till 'na. Kan jag så skämmer jag gärna bort mina nära och kära och tack vare pengarna jag nu får från Arbetsförmedlingen (läs Försäkringskassan) hade jag råd att ge bort en sådan dyr present till en av de viktigaste personerna i mitt liv.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Du måste helt klart lära mig fritera saker! :D



Hoppas förövrigt att vi har lite mer tid att prata med varandra denna veckan som kommer! :) <3

2012-06-10 @ 23:14:17
Postat av: Viggo

Nemas problemas älskling ;)

2012-06-11 @ 19:58:24
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0