Veckan som gått (v.45)

Borde ha uppdaterat tidigare men först nu känner jag att jag har lite tid och ork.
 
* I onsdags var vi iväg till BVC och Lena igen, skitungen väger nu ungefär 4,7 kg och är 55 centimeter lång. Hon växer så hon knakar och vi fick återigen beröm av Lena, känns toppen att min unge är frisk och utvecklas som hon ska.
Visst är hon cool?
 
Samma eftermiddag åkte vi och tittade på nya möbler på Mio samt handlade vit färg till köket. Hantverkarna kommer ju nu på måndag och börjar riva så snart har vi ett nytt kök, jippi!
 
* Igår (fredag) kom kära Wheevil hit och gosade med mig och Alex.
Hon hade med sig fina prosenter till lillgrodan:
 
* Denna helg kommer gå åt till att fortsätta tömma köket, nästa helg ska jag förhoppningsvis ta mig till en datorreparatör och höra mig för om vad jag ska göra med minidatorn som pajade i somras.
Ikväll blir det "Så mycket bättre", det är Miss Lis dag och jag älskar henne så jag har verkligen sett fram emot det här avsnittet.
 
Peace!
 
Ps: i förra inlägget glömde jag skriva att vi på lördagen besökte gravarna. Det var tokmycket folk ute men gravarna såg fina ut i höstrusket. Det kändes bra att få presentera Alex för mina älskade änglar nu när hon är född också, förra gången jag var dit ut låg hon ju fortfarande i magen.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0