Alex 1 månad!

* Idag blir Alex hela fyra veckor! Oj vad det har gått fort (och ändå inte), hon växer så hon knakar, här är en dagsfärsk bild:
 
* Här är födelseannonsen i Västeråsar'n från i lördags, bilden blev dock inte så bra i tidningen:
 
* Idag hämtade jag mitt paket från Vistaprint, en "hemmagjord" mugg:
Även här blev färgen knäpp, bilderna är tagna i dåligt ljus och är svåra att redigera. Men, men, jag behåller den, man ser ju att det är min dotter på muggen och det är huvudsaken.
Däremot är Vistaprint lite dumt, påstår att man ska få en mugg gratis men så tar de massor i frakt. Ska försöka hitta ett annat företag nästa gång jag vill tillverka en mugg, t-shirt och så vidare.
 
* Jag har fått mjölkstockning! Bara så ni vet. Huvva vad ont det gör...
 
* Sist men inte minst, Kitty kommer hit på lördag, yey! Äntligen ska hon få träffa sitt gudbarn, tyvärr kan hon bara stanna till söndag. Vi ser fram emot besöket både Alex och jag och morsmors.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0