Idag torsdag 25/10 -12

Oj, oj, idag har det varit full rulle redan från början.
 
- På förmiddagen var jag till Familjerättsgruppen för samtal med exet och två "handledare", det gick hyffsat, jag är positiv och hoppas på förbättringar och som alltid tänker jag göra mitt bästa för Alex skull, hon är ju mitt hjärta.
- Lunchen kirrade jag på Subway till morsan och mig.
- Efter lunch bar det av till BVC Råby och sköterskan Lena, morsan följde med mig och Alex. Alex väger nu drygt 4000 gram och har vuxit flera centimeter, hon mäter nu 53 centimeter! Lilla flickan börjar bli stor.
 
- Efter BVC åkte vi hem en snabbis för att sedan ta oss till DjurDoktorn där mamma hämtade urnan med Charlies aska i. De hade haft urnan färdig ett tag men inte hört av sig till oss, lite dåligt, men nu är han hemma igen i alla fall.
 
- Sedan blev det dags för Alex första tur till Erikslund, morsan var in och tittade på golv till köket på ByggMax medan Alex somnade i bilen så jag satt kvar med henne.
- Vi åkte förbi Barnens Hus för jag hade fått en kupong på en gratis body i något utav babypaketen men när jag kommer dit visar det sig att den kupongen bara gäller på Barnens Hus med kaninen och den som ligger på Erikslund är elefanten. Morr. Superlöjligt att de begränsar det till bara vissa områden, den närmaste "kaninen" ligger i Eskilstuna men inte fan åker jag dit bara för en gratis body, det var ingenting speciellt med dem heller så det är inget jag sörjer.
- Vi åkte vidare till IKEA, Alex sov vidare. Hon fortsatte sova när vi gick vidare till City Gross och hon sov när vi kom hem också. Jag är stolt över att jag lyckades fälla ihop vagnen och jag är stolt över lillan som höll sig lugn, hon brukar skrika en stund i vagnen annars.
 
Sist men inte minst fick vi VLT gratis idag och gissa vems födelseannons vi hittade i den? Jo Alex såklart, gjord av yours truly. Tror det var ödet att det var just idag som de gav bort tidningen så nu kan alla i Västmanland kika på Alex annons. På nätet finns samma annons men med en bild till.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0