1:a september

Massor har hänt idag:
 
- mamma och jag var till Babyproffsen, nu har vi hyrt ett babyskydd för nio månader, bild kommer senare
- vi har handlat lite babyprodukter till Alex när hen ska rengöras samt en termometer
- trots mina tidigare protester har jag nu blivit Coop-kund och tänker fixa ett gratis babypaket från Kronans Droghandel, har snart kort i varenda affär, hihi
- hittat en liten handdammsugare på Expert (Erikslunds shoppingcenter) som morsan tänker köpa i helgen, då ska vi även köpa madrass till spjälsängen på IKEA samt hämta ut "babyboxen" från Kronans Droghandel
- mamma köpte födelsedagspresenter till min kusin Oskar
- hämtade ut "baby to be" - en liten kartong med gratis babyprover på Apoteksgruppen
 
Innehållet i "Baby to be"-kartongen
 
 
Morsan och jag var runt hela stan men vi fick mycket gjort, fick dock ont i både fötter och svank på slutet. Blir irriterad på min kropp som inte orkar med någonting längre (känns det som), fast det viktigaste är ju att kroppen funkar för Alex skull och hen verkar trivas väldigt bra, hihi.
 
Sist men inte minst, idag är första dagen på månaden september, den månad jag ska föda! 26 dagar kvar till bf (beräknad födsel) men vi får se när pyret vill titta ut. Läste någonstans att graviditetstiden är ärftligt så Alex kanske kommer två veckor för sent, det gjorde jag.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0