Besviken natt

Igår kom ju min nya säng och jag såg verkligen fram emot att använda den. Männen som kom med den var inte speciellt trevliga och mamma fick hjälpa mig sätta benen på sängen men den var i alla fall skön och snygg.
   

Det (stora) problemet var att under natten fick jag hemska "menssmärtor", tårna krullade sig. Sedan vet jag inte om jag inbillar mig eller om jag faktiskt fick några förverkar, så kallade Braxton Hicks-sammandragningar. Dock tog jag en alvedon, lade in en tjock kudde mellan benen och bet ihop.
Nu på morgonen har jag bara lite ont i ryggen men det kan bero på omställningen att gå från en tältsäng till en riktig säng. Har dessutom inga andra symtom på att förlossningen ska ha börjat, däremot vet jag inte om jag kommer orka gå runt med sådana där smärtor i flera veckor innan förlossningen sätter igång, jag hoppas Gud är god och låter mig slippa det. Det hade varit lite ironiskt om förskedet till förlossningen startat inatt för Kitty och jag pratade bland annat om "slemproppar" igår och dessutom har ju både hon och jag gissat på 19 september som Alex födelsedag. Jag fick det numret i huvudet när jag låg i sängen och drog mig en morgon, Kitty har valt det datumet utifrån en japansk kalender, hihi.
För att summera nu då: ingen förlossning, ingen bebis, jag mår helt okej.
 
Just ja, innan jag avslutar ska jag bara berätta att Shanghai Masters (snooker) är igång, dag två på Eurosport 2, yay! Förra gången det var snooker på teve gick det bara i tre dagar, de körde på i raketfart och flyttade dessutom allting till Eurosport ETT trots att snooker normalt visas på tvåan nu (just ettan har vi inte för jag sade till mamma när vi valde kanaler till boxen att tvåan var viktigast för där gick snookern!)
Hur som haver, sitter nu och tittar på min favoritskotte, Stephen Maguire, han förlorade nyss ett frame. Min andra favoritspelare ligger tydligen också under i sin match för tillfället, världsettan Mark Selby från England. Så nu sitter jag och njuter, saknar däremot Kim Hartman som kommentator, han är ju den bäste av dem och det är inte samma sak utan honom! *gnäll*
http://www.worldsnooker.com/page/ShanghaiMastersEvent/

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0