Wow...

Idag fick jag hem beställningen från CDON.com men gissa om jag blev besviken när det visar sig att de glömt packa ned ett av Sims3-spelen jag beställt (det var dessutom det som jag mest sett fram emot, "Leva livet").
Man kan tydligen inte ringa till dem men jag skickade iväg ett mail, jag hoppas att jag får spelet nästa vecka men om jag har tid att spela det då är en annan femma. Dock ska de få lite beröm för att de skickar med en rabattkupong på 50 spänn, alltid någonting...
I paketet låg i alla fall min efterlängtade Eclipse-box, den gjorde mig en aning gladare. För 49 kr fick jag inte bara filmen utan även vykort med snygga motiv, en plansch, en kopia av Bellas förlovningsring samt två skivor extramaterial, alltihop i en snygg box. FYRTIONIO kronor! Hur sjutton kan den vara så billig när Twilight-filmen kostar 59 (från samma ställe)?!
Boxens framsida Boxens baksida
Ringkopian som jag kan ha trots mina korvfingrar, hehe
Lite av innehållet
 
Har blivit besatt av Naruto igen, är inne på säsong 9 av Naruto Shippuuden (animen). Så spännande och samtidigt så sorgligt!
 
Fick ÄNTLIGEN svar av Ann Ljungberg idag efter att ha försökt få tag på henne i ett halvår! Jag använde henne som lektör till ett av mina manus förra hösten men fick vänta oändligt länge på att få manuset tillbaka. Tyvärr innehöll inte samma mail sammanfattningen hon även lovat att göra av min story. Idag skrev hon att hon skickade den i våras?! Oavsett så är det ett halvår senare än hon lovat mig den och varför har hon inte svarat på mina mail och pm på facebook tidigare? Ursäkter och undanflykter, jag blir så trött på människor som lovar runt och håller tunt.
 
Vill avsluta detta inlägg positivt i alla fall och det får bli med en bild på en underbart god måltid jag gjorde till mig och morsan i måndags: vegetarisk schnitzel med pommes frites, bearnaisessås, kapris, anjovis och sallad, mumma!
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0