Snabb update 23/1 -13

Hej!
Nej, jag har inte gått under jorden, har bara varken haft lust eller energi att blogga. Har ju instagram, facebook och twitter, där jag skriver om det som händer i mitt liv för stunden, då känns det oftast onödigt att skriva här också. Dock så blir det en liten update nu för de som inte läser det andra.

* Alex växer och knakar, hon har blivit så stor (tycker jag) och jag älskar att upptäcka nya egenskaper, ljud och rörelser hos henne, det värmer i moderhjärtat.

* Jag har blivit handarbetstokig igen, sitter och virkar bland annat örhängen och pillar sedan med hemmagjorda papperspärlor (bland annat) och gör armband (har även blivit smyckestokig, hehe).

* Om några veckor fyller jag år (4:e februari), usch, vill inte bli äldre. Ingenting speciellt kommer hända, dyker det upp gäster bjuds de på lite fika, när polarna kommer får de såklart fika också.

* Året har börjat bra på TV-fronten. Just nu följer jag andra säsongen av Game of Thrones på SVT1 kl 22:00 - måndagar samt andra säsongen av Once Upon a Time på kanal 5 kl 20:00 - torsdagar. Tyvärr krockar GoT med Project Runway på TV3 men mamma och jag var överens om vad som är viktigast för oss att se, hehe. På lördag börjar säsong 4 av Vampire Diaries, kanal 6 kl 18:00, det ser jag fram emot. Detta är en veckas tv-tittar-måste för mig, sedan slötittar jag såklart på BBC Entertainment dagligen, underbar brittisk humor (men alla repriser kan jag leva utan).

* Köket är så gott som klart nu, blev sjukt snyggt! Bilder kommer när vi putsat till det lite, hihi.

* Det är svinkallt ute och jag lyssnar på ABBA samtidigt som jag dricker Cola och spelar Farmville 2 på facebook - en helt okej lillördag med andra ord.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0