Fan

Gjorde illa en tand en kväll när jag käkade, piercingen hamnade mellan tänderna när jag bet ihop och en liten bit av tanden försvann så nu är det vasst på ett ställe. Typiskt. Har inte råd att gå till tandläkaren igen i år och fixa någonting, fast så mycket problem har jag inte med den så jag kan vänta ett tag.
*
Jag har väntat några veckor på att The Vampire Diaries ska fortsätta men tydligen har de "ledigt". Tyvärr gick jag in på www.imdb.com och kikade om det skulle komma något fler avsnitt detta år och då stod det om avsnitt elva, tyvärr var det ju en spoiler så nu vet jag vad som kommer att hända. Inte alls roligt! Ska beställa böckerna som serien är baserad på när de släppts i Sverige, de finns redan att köpa en och en men jag vill ha hela serien på en gång (lat).
*
Är fortfarande väldigt förkyld, det suger! Vet inte hur många gånger jag snytigt mig den här veckan men det är på tok för mycket jämfört med vad jag är van vid (= ingenting). Fast jag kan inte vara arg på Teddy, som smittade mig. Han är alldeles för go' och söt för det *flin*.
*
Sitter i vardagsrummet och tittar på Pixar-filmen Cars på kanal 5. Morsans gamla bärbara dator från jobbet funkar nu med internet. Det är jäkligt coolt med tanke på att den inte haft internet på över fyra år! Men det gör även att man har många program att uppdatera, håller på nu.
*
Läser ju Eclipse och har kommit till avsnitt 6. Avsnitt 5 var en "eye opener", jag som älskar varulvarna och hejar på Team Jacob, älskade avsnitt 5! Ska inte skriva mer, hatar när folk berättar spoilers. Har även blivit medlem på www.twilightsweden.se, alla verkar vara Team Edward-anhängare men jag bryr mig inte, har aldrig följt med strömmen! Grejen är väl den att jag tycker att Edward och Bella ska vara ihop, de förtjänar varandra. Jag hejar på Jacob och hans vargpakt för att jag tycker bäst om dem, så ser jag teamen - man hejar på det team man gillar bäst. Missförstå mig inte, jag älskar Cullen-familjen men Jacob är bäst, ingen protest!
/V

Kommentarer
Postat av: Sannie

Mohaha, Team Edward! (Jag förlorade att gå mot strömmen när jag började läsa böckerna. Haha)



luktar lite på Viggo Hm, det luktar varulv... Usch fy.... ;D



Nemen helt ärligt vore det förmodligen vara bäst om det inte fanns Team.



gosa på Viggo

2009-12-12 @ 22:44:52
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: Boosse

Älskar både Edward o jacob men Bellar ska vara tillsammans med Edward så är det bara. Punkt slut. Om inte han inte klev fram från bokens värld och valde mig dvs. jacob är ju världens sötaste pojke!

2010-02-10 @ 23:31:50
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0