Pyssel!

Håhå jaja, vilken dag, jag är så trött!
Var först hos frillan och fixade håret, hon sade helt ärligt att det skulle bli svårt att få bort "morotsfärgen" men hon lyckades. Dock påstår hon att morotsfärgen kommer tillbaka om typ två månader men om det händer så återkommer jag, då kan hon även klippa mig. Jag vill ju vara fin till dopet på lördag (nervös). annars hade jag kunnat behålla förra färgen ett tag till.
Sedan skjutsade morfar hem mig till moster där mamma och Ottilia var, vi käkade middag och pysslade fram till att moster kom hem. Det var kul med första pysselpaketet, att göra tomtar (från 5 år), det var lätt och roligt medan andra pysselpaketet där man skulle göra snögubbar och kvastar samt en kälke till inte alls var någon höjdare. Jag antar att "från 5 år" passar oss perfekt, tomtarna blev jättefina!
Nu lyssnar jag på Morgonpasset i P3, repris, sedan ska jag packa och sova - i morgon ska jag upp klockan halv fyra och träffa Anna halv fem på station. Vi ska till Sundsvall, Malin och Teddys dop, woho!

/V


Min nya hårfärg, checka in frisyren som hon gjorde!



Söta tomtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0