Se det snöar..

Godkväll, fast klockan är snart två på morgonen så godmorgon passar nog bättre.

Det har varit en helt okej dag, har haft kör ikväll fast vi träffades bara och åt samt fikade och snackade, ingen övning alltså.
Det är halt och snö överallt nu, tjoho! Jobbigt när man ska iväg någonstans och våran bil är inte lagad än så morsan fick låna morfars. Kan inte vara så kul att köra en bil man inte är van vid när det är ett förjävligt underlag på vägen. Hur som haver, hon klarade sig galant - heja mamma!

Har även gjort egna julkort som jag ska skicka till mina kompisar och tidigare slog jag in alla julklappar, duttia mej!

/V


Snöväder i trädgården


Charlie <3


Mina hemgjorda julkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0