Tjoho tomten!

Idag har varit en väldans bra dag överlag, vi börjar från början.
Drömde en mardröm på natten, Malin fixade ihop mig med någon snubbe som visade sig vara ett sliskigt as och sedan var hon och hennes kompisar jättetaskiga mot mig och påstod att jag velat ha en äcklig pojkvän. De tyckte att jag hade förtjänat allt - skithemskt!
Men så kom posten på förmiddagen och då jag öppnade det poppade en blöja fram. Gissa vad som låg i blöjan? Jo, min kära, älskade mobil som hade bestämt sig för att övernatta hos Malin och Magnus ytterligare några dagar *fniss.* Tack Malin för att du skickade hem den, och tack för de extra små presenterna (Grön Jul, från Djurens rätt samt ett jättehäftigt klistermärke, också av dem).
*
Vid lunch kom ett sms, Tove skulle till Västerås! Vi bestämde träff och sågs nere på stan vid tre. Sedan var det bara att shoppa. Vi for in på Game, ett av våra favoritställen i Punkt, och där köpte jag ett Wii-spel till moi. Köpte även tre böcker (till mig) på Myrornas; Kvinnan som gick in i dörrar av Roddy Doyle, Pojken som inte fanns av Dave Pelzer och The Three Musketeers av Alexandre Dumas. Jag vet, jag borde inte lägga ned pengar på mig själv innan jag köpt julklappar till de andra men jag kunde inte hindra mig själv. Pengar i min plånbok är väldans farligt! Vi fikade på Brogården, mycket mysigt. Sedan köpte jag julklappar till kusinerna och Malins Teddy på Zetterlunds. En reflex i form av en ängel samt pärlor hamnade i min ägo *flin*. Morsans och morfars julklappar hittade jag på Åhlens där även Tove fick sig en julklapp av mig. På Lush köpte jag mosters finfina present och sedan fick jag två julklappar av Tove på New Yorker.
Det var så himla roligt att få träffa henne igen och vi har (typ) bestämt att det blir en kryssning i februari, i närheten av min födelsedag. Ser fram emot det.
*
Fick mitt paket från Colorez idag, härligt! Två t-shirts och en skitsnygg klocka! Blev inte så dyrt heller, stället känns friskt och nytt och inte massproducerat så som H&M till exempel. Har på mig den gröna t-shirten nu samt klockan, väldans vackert.

Peace! /V


Colorez-sakerna


Mitt paket från Malin (ej mobil med på fotot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0