Träningsvärk

Har äntligen fått mitt Wii och samtidigt träningsvärk efter att ha spelat Wii Sport två dagar i streck!
*
Träffade min SH-kompis Elisabet igår, alltid lika trevligt!
Har även fått tillbaka lite av min spellust och har i tre nätter suttit på IRC och spelat samt snackat med polarna, wunderbar!
*
Idag fick jag äntligen se Louice igen. Hon verkar må en aning bättre sedan vi sist sågs för drygt två månader sedan. Vi bytte julklappar hemma hos hennes mamma och sedan bar det av ner på stan där vi var i drygt 4 timmar (kroppen är helt slut nu). Jag handlade lite smått och gott till mig själv, vi fikade på Wayne's Coffie samt Brynolf Bagaren. Den senare var helt toppen! En jätterar tjej jobbade där samt bra priser på fikat hon sålde, ska absolut dit igen!
*
Har bokat en synundersökning, ska skaffa mig nya brillor. Ser fram emot det.
*
Imorgon är det sista dagen på 2009, ska spendera aftonen hemma hos morfar med familjen. Underbart.

Peace out! /V

Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag hoppas spellusten håller i sig, för vi har massor att spela. <3 Synd att det ska dröja tills du och jag får spela lite romanser! På riktigt, som kan publiceras... Folk får ju aldrig veta hur vi äger på det annars.

2010-01-03 @ 05:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0