Första advent

Jaha, då var första advent över och om 25 dagar är det julafton.
Satt uppe med Sanna på Skype hela natten och pratade, det var kul och skönt att höra hennes röst. Saknar henne men hon kommer hit när hon kan och den dagen ser jag fram emot.
Somnade vid fem och vaknade halv nio då mamma kom hem från jobbet. Vi drack glögg, hon tände första ljuset i adventsljusstaken och så åt vi varsina två pepparkakor med björnbärssmak, mumma!
Somnade efter ett tag och vaknade klockan två så det blir nog svårt att sova inatt men jag måste försöka. Har en tid hos Eva idag, tidigare än vanligt, klockan 10, så jag får åka hemifrån vid nio. Ska in på banken sen också.
/V

Kommentarer
Postat av: Beate

Hah, Edward kan inte gå och dö :O Iofs har Jacob inte gjort något fel... men ja, Edward har väl förtrollat mig!



Aha, var det som en hobby eller fick du något för det (:?

2009-12-01 @ 21:42:54
URL: http://beateukvitne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0